21 listopada 2013

Kochaj mnie
Kochaj mnie
Kochaj mnie nieprzytomnie
Jak zapalniczka płomień
Jak sucha studnia wodę
Kochaj mnie namiętnie tak
Jakby świat się skończyć miał....

Od całych 11 miesięcy Mój tylko Mój <3
Moje szczęście <3 !
No to tak kociaku.. wiem czasem jestem nieznośna, wkurzam jak nikt inny i wypominam Ci milion rzeczy, ale wiesz dobrze o tym jak bardzo mocno Cię kocham.
Chciałabym leżeć teraz z Tobą oglądać jakiś film, z którego pamiętam tylko początek i koniec, przytulać się, całować Cię, karmić Cię, a nawet podawać Ci szklankę :* 
Stęskniłam się już za Tobą, za Twoim marudzeniem jak Ci się nic nie chce i jak Ci się chce spać, ale i tak Cie kocham nawet jak mnie denerwujesz, no bo jak Cię nie kochać ? :*
 No więc mam nadzieje, że wytrzymujesz ze mną i wytrzymasz jak najwięcej miesięcy :*
Kocham Cię tak bardzoo, bardzoo mocnoo Kociaku <3 ! 
Szymon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz