8 maja 2013

Dla Mojej Kochanej Patisi <3
Miało być zdjęcie z Tobą, ale nie chce się załadować :( 


-Przyjaciółko ... czy Ty ... ?
- tak najdroższa, kocham Cię !
-a czy Ty ... ?
- tak, zawsze będę przy Tobie !
-a czy ja ... ?
- tak, Ty zawsze możesz na mnie liczyć !
-a czy będziesz... ?
- tak, będę z Tobą płakać !
-a ... ?
- tak, tak śmiać się z Tobą tez będę !
-a czy kiedy ... ?
- tak, kiedy będziesz potrzebowała pomocy - pomogę Ci !
-a czy wiesz, ze ... ?
- oczywiście, ze wiem, ze mogę na Tobie polegać !
-i ze ja ... ?
- i ze Ty zawsze mi pomożesz !
- wiesz na pewno tez, ze gotowa jestem ... ?
- tak, wiem ze gotowa jesteś zginać za mnie! ja tez dla Ciebie zrobię wszystko !
- Przyjaciółko ... wiesz ...
- wiem, wiem ja również dziękuje Ci za to, ze jesteś !
-najdroższa ... jeszcze tylko jedno pytanie ...czy Ty ... ?
- nie, nie czytam w Twoich myślach ...
-to skąd ... ?
- ja to po prostu czuje! czy nie wiesz, ze przyjaciele rozumieją się..tak..
- tak, bez słów . <3 

 https://www.youtube.com/watch?v=Qv1rXTrukzE

Jesteś Najlepsza! 

Moja Naj <3 

A la wiu Rybbooo Mojaa ♥

1 komentarz: