16 czerwca 2013

Jesteś dla mnie najważniejszy nikt nie był tak blisko jak Ty..  Kocham Cię całym moim sercem przy Tobie czuje się bezpieczna! Z Tobą mogłabym zrobić wszystko naprawdę wszystko.. Nie mam pojęcia kiedy stałeś się dla mnie taki ważny nie zastąpiłabym Cię żadnym innym.  Jesteś moją druga połówką, która była cały czas tak blisko mnie. 

Oj Szymon Kocham Cię za: 
  • Twoje słodkie Kocham Cię,
  • Cudowne błękitne oczy, 
  • Uśmiech uroczy,
  • Czułe pocałunki,
  • Mocne przytulanki, 
  • Kocham drapać Cię po plecach, może nawet i po kolanie,
  • Za to, że przy Tobie czuję się bezpieczna, 
  • Twoje ramiona moim schronieniem, 
  • Twoje kolana moim siedzeniem, poduszką <3
  • Kocham Twój głos,
  • To jak się śmiejesz,
  • To jak krzyczysz,
  • A najbardziej to jak śpiewasz <3
  • Twoje poczucie humoru dzięki, któremu się w Tobie zakochałam,
  • Uwielbiam to jak rozbawiasz mnie do łez,
  • I to jak mnie łaskoczesz, 
  • A najbardziej jak Twoje usta całują moje i Twoja dłoń jest połączona razem z moją..
 Po prostu bądź !
Mogłabym jeszcze pisać i pisać, ale niektóre zachowam dla siebie <3 
Może kiedyś Ci powiem za co Cię Kocham <3 

Najważniejszy ;**
Szymon ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz