27 czerwca 2013

Ta szkoła była moim drugim domem przez kilka dobrych lat, to tu dorastałam , to tutaj poczułem co to pierwsza miłość, te mury mnie wychowały i nauczyły życia , lecz kto nauczy mnie teraz jak bez bólu odejść?

 Miała być dodana prezentacja no, ale się nie otworzyło.. :/

I co, że jutro już niby koniec, że widzimy się po raz ostatni wszyscy razem?
Kiedy to tak szybko dopiero pamiętam jak pisałam notkę na pb o zakończeniu szóstej klasy..
Teraz tak po prostu mamy się wszyscy rozstać :(
Przecież tak się nie da.. Było jak było, ale te trzy lata są i będą najlepszymi wspomnieniami..
Wycieczki, rozczarowania, nowi przyjaciele, pierwsze miłości i złamane serca..
Nie wyobrażam sobie tego, że już nie będę wygłupiać się z Patką, Mileną i Piotrkiem.. Śmiać się jak szalone na wf z Pat i Toszką.. Śmiania się z chłopaków, siedzenia z Dzidkiem na polskim, angielskim, chemii, PO, biologii, WOS-ie, historii.. Opowiadanie o swoich miłosnych historiach, problemach miłosnych na matematyce z Adrianem chociaż siedzieliśmy jeszcze razem na geografii, fizyce, niemieckim  Siedzenie na przerwach z Szymonem :(
Gimnazjum najlepszy okres w naszym życiu, to jest pewne..

Szymon, Patrycja (Patka), Piotrek (Piotruś), Sylwia (Toszka), Patrycja (Pat), Grzesiek, Daniel, Daria, Kuba, Przemek, Adrian (Gruby, Murzyn), Milena, Krystian, Mateusz (Dzidek, Kret, Łajza, Murzyn), Matusz, Damian (Murzyn), Przemek (Dalton, Murzyn), Kuba (Kaczuch), Piotrek (Frodo, Markuszczyk), Maciek, Marcin, Kamil, Dawid, Mateusz (Karaś) i inni.. 
Dziękuje Wam za Wszystko <3 !


2 komentarze: