20 września 2013

Dzień udany w 100 % !
Powrót ze szkoły piechtobusem :D 
Kasia, Marcin, Mateusz :D 
Potem Wojtki na przystanku. 
O matko nie musieliście mnie aż tak uświadamiać, mówić czy macie to za sobą 
i na dodatek jeszcze dawać mi takie rzeczy "tak na wszelki wypadek" 
No dziękuje :D 
W. - Patrz jak krąży 
W. - No weź bez przesady.
W.- Ona pewnie myśli, że Klaudia to moja nowa.
W. - Tyy to weź obejmij Klaudie, gruby się nie obrazi.
Hhahahah :D 
Nie no dawno się tak nie śmiałam, a zarazem nie byłam tak czerwona z zawstydzenia :D 
Później nie planowane wyjście na Bejsce no, ale czego nie robi się z miłości :)
W. - Sam w domu jesteś 
Sz. - Jak to ?
W. - No nie świeci się nigdzie. To wiesz 
Sz. - "Morze Czerwonee" :D
W. - Eee tam 
Ja. - No Wojtek ! 
...
W. - Chcesz piwa?
Ja - Nie chcę.
W. - A Ty chcesz?
Sz.- Nie.
Ja - Albo daj łyka.
W. - Ty patrz jak się dorwała 
K. - Kurde nie patrz się bo się napić nie mogę :D 
Najlepsi z najlepszych <3! 
Szymon♥, Kuba, Wojtek, Wojtek, Damian, Dominik 
i
Patka, Milena, Gosia, Przemek, Piotrek mimo, ze zwami byłam najkrócej to i tak wam dziękuje :*
Kocham Cię Szymon ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz