20 sierpnia 2013

Jak najwięcej takich dni <3
Uwielbiam was <3 ! 
 

W. - Co ona śpi ? 
Ja - Niee.
...
K. Klaudia śpi ?
Sz. - Nie wiem. Śpisz 
Ja - Nieee, ale zaraz zasnę, już mi się nie chce czytać..
K. - To niech Ci ktoś na głos czyta :D 
Ja - Szymek w końcu młodszy jest :D
Sz. - No właśnie młodszy i nie umiem czytać :P
Ja - Kubaa to Ty czytaj bo straszy jesteś :D 
Sz. Jak to straszy?
Ja - No dzień przede mną się urodził :D 
 ...

P. - Daj telefon.
Ja - Po co Ci ?
P. - Przejrzeć się chce :D 
Ja - Czekaj mam lusterko 
- Chwila gdzie ono jest, tabletki, anty bejbi..... 
 Sz. - A k masz ?
Ja - Nie..
Sz. - No nie mów, że nie kupiłaś  :D
Ja - Przecież Ty miałeś kupić. 
Sz. - Nie bo ja ostatnio kupowałem teraz Twoja kolej.. :D
Ja - No to nic z tego :D 
 - Oo mam lusterko :D 
Hahahaa mina dziewczyn z boku bezcenna, a co wolno nam :D 
Szymon♥, Patka, Milena, Kuba, Wojtek :) Dziękuje :*
Kocham Cię Szymon ♥ ! 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz