1 sierpnia 2013

Oprócz Ciebie nic nie mam. Gdy Cię nie mam,
Wszystko traci sens.

Dziś właśnie zrozumiałam jak bardzo Cię kocham. Nie wiem kiedy ani jak to się stało, że tak mnie w sobie rozkochałeś.. Przecież to była tylko zwykła znajomość o ile można to tak nazwać. Jeszcze rok temu nie odzywaliśmy się do siebie. Potem niewinne "cześć", następnie pisanie przekomarzanie się siedzenie razem na ławce. A teraz jesteśmy razem szczęśliwi, kochający się chodź czasem niedogadujący się partnerzy. No, ale przecież w każdym związku są te dobre i te złe dni. 
Ale wiem jedno, że damy radę przynajmniej ja się postaram dać radę jeszcze przetrwać tych parę dni bez Ciebie.. 
Tak bardzo chcę żebyś wziął mnie na ręce w swoje ramiona, w których czuję się tak bezpiecznie. Uwielbiam to <3 
Już nie mogę się doczekać aż Cię zobaczę, przytulę jak najmocniej potrafię i dam Ci słodkiego buziaka :*
A no i jeszcze czekam na Twoją karę, a moją wygraną z naszego zakładu kociaku :*
...
I kto by pomyślał, że taki osioł uparty tak mnie w sobie rozkocha.
Cieszę się, że jesteśmy razem i, że mam Ciebie <3
No wracaj już do cholery bo ja tu strasznie tęsknię za Tobą !

Kocham Cię Szymon ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz