5 sierpnia 2013

Są takie osoby na których widok od razu mi się japa cieszy. :D

Wczorajsze popołudnie, wieczór i noc jak najbardziej na Tak <3
Uwielbiam was <3 !

Patka, Milena, Wojtek (sąsiad), Kuba, Przemek, Piotrek, Wojtek (Dexter), Grzesiek :) 

K. - Stój tu, w tym miejscu.
Ja - Okej
K. - Tylko się nie ruszaj 
  ...
Nie ma to jak jeść w trójkę tort :D 
K. - Nigdy bym nie chciał żeby mnie ktoś obrzucił tortem na weselu.
Ja - Bummm
K. - Ej, ej.. Ty to lepiej trzymaj :D 
...
M. - Jestem trochę pijany :P 
Ja - No trochę :D
..
M. - Chyba jestem bardziej pijany niż trochę :D 
Ja. - Tak trochę :D 

Wczorajsza rozmowa z Wojtkiem mi dużo uświadomiła, nawet bym się nigdy tego nie spodziewała no, ale pozory mylą :)

Tańce i tancerze najlepsi :D 
Piotrek, Wojtek, Kuba, Marcin :)
Dziękuje ;) 
 
Uwielbiam was<3 !

Już niedługo i mój Kotecek będzie niedaleko mnie <3
Jeje jak się cieszę :D

Kocham Cię Tak Bardzo Mocno ;**
Szymon i nikt inny ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz