5 sierpnia 2013

Nie wiem co się ze mną dzieje.. Wariuje już całkiem. Moja tęsknota do Ciebie jeszcze bardziej się nasiliła chociaż wiem, że już niedługo będziesz w domu niemal, że tuż obok. Cieszę się, że już wracasz bo cholernie się za Tobą stęskniłam. Aż boli mnie serce. 
Teraz nie marzę o niczym innym tylko o tym żeby Cię spotkać, żeby być z Tobą sam na sam. Potrzebuję tego.. Kochanie nie wyobrażasz sobie tego, ale jak Cię zobaczę to Cię chyba uduszę ze szczęścia. A jak Cię dorwę i tak mocno obejmę to dam Ci tak słodkiego buziaka żeby Ci aż tchu zabrakło.
..
Nidy się nie spodziewałam, że martwisz się o takie rzeczy.. Mogę Cię uświadomić, że nie wymienię Cię nigdy w życiu. Jesteś moim najcenniejszym Skarbem bez, którego nie umiem już normalnie funkcjonować.
Boże proszę Cię  żeby to był już ten jedyny aż do śmierci..

Zaczęłam czytać ciekawe opowiadanie o przyjaźni damsko-męskiej, która przerodziła się w miłość.. Biorę się za dalsze czytanie.. Dawno czegoś tak dobrego nie czytałam.

Kocham Cię Szymon ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz